Spółka z o.o. Sp.k.

ZAPYTANIE OFERTOWE BUDOWA HALI MAGAZYNOWEJ

Osiek, dnia 04.01.2017 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2017/01/01- BUDOWA HALI MAGAZYNOWEJ


I. Nazwa Zamawiającego: "PAKOREX" WSPÓLNICY ZIARNO SPÓŁKA JAWNA,

NIP: 6370103103, z siedzibą w Osieku 165, 32-300 Olkusz.


Informacje o Zamawiającym: przedmiot zamówienia jest częścią projektu pt. „Wprowadzenie na rynek innowacyjnych opakowań przez firmę Pakorex”. Zamawiający podejmuje starania o uzyskanie dofinansowania na w/w projekt z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.4 Rozwój konkurencyjności małopolskich MSP, Poddziałanie 3.4.4 Dotacje dla MSP, Typ A.


II. Termin składania ofert: od dnia 05-01-2017 do dnia 20-01-2017.


III. Miejsce i sposób składania ofert:

  1. 1. Oferta powinna mieć formę pisemną,

  2. 2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20-01-2017 r. na jeden z wybranych sposobów:

  1. a) osobiście – w siedzibie zamawiającego, znajdującej się pod adresem: PAKOREX Wspólnicy Ziarno, 32-300 Olkusz, Osiek 165,

  2. b) drogą pocztową – poprzez przesyłkę zaadresowaną na PAKOREX Wspólnicy Ziarno, 32-300 Olkusz, Osiek 165,

  3. c) drogą elektroniczną na adres: biuro@pakorex.pl ,

  1. 3. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, opatrzoną pieczątką Oferenta oraz podpisaną przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Oferenta (załącznik nr 1 do pobrania w linku pod ogłoszeniem).

  2. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,

  3. 5. Oferty muszą być złożone w języku polskim,

  4. 6. Oferty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Oferenta,

  5. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych,

  6. 8. Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania.


IV. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania: Wiesław Ziarno, tel.: +48 32 647 86 50,
e-mail: wieslawziarno@pakorex.pl .


V. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV:

- 45000000-7 Roboty budowlane.


Przedmiot zamówienia obejmuje budowę jednokondygnacyjnej hali magazynowej (głównej, przylegającej i wiaty) o konstrukcji stalowej na planie wieloboku oraz wykonaniem projektu konstrukcyjnego realizowanego obiektu.

Parametry hali magazynowej głównej muszą mieścić się w poniższych zakresach:

- długość 31 m

- szerokość 25 m

- wysokość 7,5 m

Parametry hali przylegającej :

- długość 14,5 m

- szerokość 9 m

- wysokość 5,5 m

Parametry wiaty przylegającej:

- długość 31 m

- szerokość 4 m

- wysokość 5,5 m

Parametry ogólne budynków:

- sworznie, blachy i kotwy ze stali St3S

- obciążenie śniegiem – parametry dla III strefy

- obciążenie wiatrem – parametry dla I strefy

Szczegółowy zakres robót:

1. Roboty ziemne , fundamenty

- wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych (bez utylizacji, odkład do 1km)

- wykonanie fundamentów pod konstrukcję stalową zgodnie z projektem wykonawczym,

- zakotwienie lub wklejenie kotew fundamentowych umożliwiających montaż prefabrykowanej konstrukcji,

2. Ściana ogniowa

- konstrukcja murowana usztywniona trzpieniami i wieńcami żelbetowymi zgodnie z projektem wykonawczym

- wymiary i parametry zgodne z projektem wykonawczym

3. Posadzka

posadzka przemysłowa zbrojona z betonu B 25 z warstwą powierzchniową niepylną o wytrzymałości na obciążenie 3000 kg/m2

- warstwy posadzki w hali:

a) posadzka betonowa ze zbrojeniem w formie dwóch siatek fi10 oczko 15cm, utwardzona powierzchniowo o gr. 15cm – posadzka przemysłowa,

b) 2 x folia PE o gr. 0,2mm,

c) chudy beton o gr. 10cm,

d) podbudowa z kruszywa gr. 40cm.

Dylatacja i szczegóły wg projektu wykonawczego.

4. Konstrukcja stalowa

- kompletna konstrukcja hali uwzględniająca główne elementy nośne tj. słupy i dźwigary jak również konstrukcje pomocniczą tj. płatwie, stężenia i tężniki, ryglówki pod bramy oraz naświetla i stolarkę.

- konstrukcja o wytrzymałości normowej (bez potrzeby odśnieżania) wykonana na podstawie projektu wykonawczego wraz z jego optymalizacją.

- zabezpieczenie antykorozyjne powłoką malarską do środowiska C3

- parametry i wymiary zgodnie z projektem

5. Lekka obudowa

- obudowa połaci dachowej oraz ścian,

- materiał: płyta warstwowa z rdzeniem z pianki poliuretanowej o gr. 10cm w kolorze RAL standard zgodnie z projektem,

- wykonanie kompletnych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze RAL standard (w nawiązaniu do obudowy),

- wykonanie orynnowania systemowego z PCV w kolorze RAL standard,

- wykonanie otworów na naświetle i/lub stolarkę okienną ,

6. Bramy, doki, zadaszenia systemowe

- brama segmentowa otwierana ręcznie - 4 szt. (w tym jedna EI30)

- doki 1 szt.

- wymiar bram i doku zgodnie z projektem

- zadaszenia systemowe – 2szt.

- kolor standard

7. Naświetla

- naświetle dachowe łukowe z płyt komorowych poliwęglanowych gr. 16mm – 14 szt

- szerokość i długość zgodna z projektem,

8. Stolarka

- drzwi stalowe standardowe - 3 szt. (tym jedne EI30) - wymiary zgodnie z projektem

- okna PCV białe – 24 szt – wymiary zgodnie z projektem

- kolor standard

9. Drabina stalowa

- drabina stalowa zabezpieczona antykorozyjnie szt.1 - wymiary zgodnie z projektem

10. Instalacja elektryczna

- oświetlenie ogólne i gniazd wtykowych jednofazowych,

- oświetlenie miejscowe, awaryjne i bezpieczeństwa,

- instalacja siły gniazd wtykowych,

- instalacja odgromowa, uziemiająca, połączeń wyrównawczych,

- parametry instalacji zgodnie z projektem

11. Instalacja sanitarna

- wentylacja grawitacyjna,

- instalacja hydrantowa

- odwodnienie zewnętrzne

- parametry instalacji zgodnie z projektem

12. Roboty brukarskie

- roboty brukarskie na dojścia do budynku zgodnie z projektem wykonawczym.

13. Nadzory

- nadzór kierownika budowy, projektanta.

- nadzór geodety i geologa

14. Odbiory

- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.


VI. GWARANCJE

Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres minimum 24 miesięcy od daty końcowego odbioru.

Dodatkowo Wykonawca zobowiąże się do wniesienia zabezpieczenia w wysokości 80 000 zł na okres gwarancji w formie weksla wraz z deklaracją wekslową najpóźniej do dnia zakończenia umowy.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny


Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są Oferenci, którzy:

  1. 1. Minimum od roku (Licząc od dnia złożenia oferty w postępowaniu) prowadzą działalność w zakresie zgodnym z Działem 41 Klasyfikacji PKD - ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24.12.2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD);
  2. 2. Dysponują odpowiednim potencjałem osobowym, umożliwiającym wykonanie zamówienia tj. ekipą budowalną dedykowaną do realizacji prac, liczącą nie mniej niż 10 osób, w tym min. 1 osobę pełniącą rolę kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;

  3. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, umożliwiającym wykonanie zamówienia, tj. posiadają rusztowania i szalunki systemowe umożliwiające pracę na wysokości do 8 m;

  4. 4. Dysponują odpowiednim potencjałem organizacyjnym, umożliwiającym wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wobec powierzonego mienia i osób trzecich, od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy robót budowlanych;

  5. 5. Dysponują odpowiednim doświadczeniem, umożliwiającym wykonanie zamówienia, tj. posiadają doświadczenie w realizacji minimum 1 inwestycji - tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zapytania - w przeciągu ostatnich 2 lat (Licząc od dnia złożenia oferty w postępowaniu).


Dla oceny spełniania kryteriów dostępu do udziału w postepowaniu, Oferent jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie informacji potwierdzających spełnienie ww. kryteriów tj.

  1. 1. Potwierdzenia, że minimum od roku prowadzi działalność w zakresie zgodnym z Działem 41 Klasyfikacji PKD - ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24.12.2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) i podania daty rozpoczęcia działalności w zakresie zgodnym z Działem 41 Klasyfikacji PKD (miesiąc, rok);

  2. 2. Przedstawienia stanowiskowego składu ekipy budowlanej dedykowanej do realizacji prac, liczącej nie mniej niż 10 osób, w tym min. 1 osobę pełniącą rolę kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;

  3. 3. Potwierdzenia, że posiada rusztowania i szalunki systemowe umożliwiające pracę na wysokości do 8 m;

  4. 4. Potwierdzenia, że posiada polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wobec powierzonego mienia i osób trzecich, od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy robót budowlanych;

  5. 5. Potwierdzenia, że posiada doświadczenie w realizacji minimum 1 inwestycji - tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zapytania - w przeciągu ostatnich 2 lat i podania nazwę przedmiotu inwestycji oraz miejscowości jej realizacji.


VIII. Zamówienia dodatkowe

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu zamówień dodatkowych na roboty budowlane, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile te zamówienia są powiązane z przedmiotem zamówienia podstawowego, nie prowadzą do zmiany charakteru umowy, a także są uzasadnione i niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego i odbywają się przy zachowaniu następujących warunków:

  1. a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

  2. b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

  3. c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

W takim przypadku Zamawiający będzie realizował zamówienie dodatkowe na podstawie odrębnego zlecenia oraz podpisze w tym zakresie stosowny aneks do umowy, natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do wyceny zamówienia dodatkowego.

Termin udzielania zamówień dodatkowych będzie każdorazowo zawierał się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.


IX. Miejsce realizacji zamówienia: województwo małopolskie, powiat olkuski, miejscowość 32-300 Olkusz, ulica Aleja 1000-lecia 1F.


X. Cel zamówienia: realizacja robót budowalnych, polegających na budowie hali magazynowej.


XI. Harmonogram realizacji zamówienia (umowy): Termin realizacji zamówienia powinien zawierać się w okresie od 23.01.2017 do 31.05.2017, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany daty zakończenia realizacji zamówienia.


XII. Warunki zmiany umowy na realizację zamówienia:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Modyfikacje nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy, a ich wprowadzenie jest możliwe, jeśli:

  1. a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

    1. i. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
    2. ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
    3. iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
  2. b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

    i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

    1. ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5225000 euro w przypadku zamówień na roboty budowlane i jednocześnie jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

Ewentualne zmiany zapisów umowy będą miały formę pisemnego aneksu.


XIII. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:

  1. 1. Oferenci zobowiązani są do:

a) przedstawienia wyceny usługi w kwocie netto i kwocie brutto z dokładnością do jednego złotego

b) przedstawienia czasu realizacji usługi w dniach kalendarzowych,

  1. 2. Złożone oferty, które nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu będą badane pod względem ich zgodności z wymogami Zamawiającego postawionymi w opisie przedmiotu zamówienia.

  2. 3. W toku dokonywania oceny ofert Zamawiający może prosić o udzielenie przez Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

  3. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz częściowych.

  4. 5. Oferty, które nie będą odpowiadać wymogom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone. Pozostałe oferty zostaną dopuszczone do oceny punktowej.

  5. 6. Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie poniższych kryteriów punktowych:


Złożona oferta może uzyskać w ocenie maksymalnie 100 punktów. Punkty będą przyznawane w dwóch kryteriach oceny.


a). Kryterium oceny nr 1 jest kryterium ceny nettomaksymalnie w niniejszym kryterium Oferent może uzyskać 60 punktów.

Kryterium obliczane na podstawie:

Pc = (Cmin/Cc)x Pmax

Gdzie:

Pc – ilość punktów, jakie badana oferta otrzyma w kryterium ceny,

Cmin – najniższa cena netto spośród wszystkich badanych ofert,

Cc – cena netto oferty badanej,

Pmax – maksymalna ilość punktów jaką można otrzymać za kryterium ceny (60 pkt.).


b). Kryterium oceny nr 2 jest kryterium terminu realizacji (w dniach kalendarzowych) – maksymalnie w niniejszym kryterium Oferent może uzyskać 40 punktów.

Kryterium obliczane na podstawie:

Pt = (Tmin/Tt)x Pmax

Gdzie:

Pt – ilość punktów, jakie badana oferta otrzyma w kryterium czasu realizacji,

Tmin – najkrótszy czas realizacji spośród wszystkich badanych ofert,

Tt – czas realizacji oferty badanej,

Pmax – maksymalna ilość punktów jaką można otrzymać za kryterium terminu realizacji (40 pkt.).


Obliczenie wyniku punktowego oferty będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca kryteria zapytania, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.

Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona przez Zamawiającego na stronie internetowej http://www.pakorex.pl w terminie do 2 dni od jego zakończenia.


W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.


Niniejsze postępowanie ofertowe może zostać odwołane lub zakończone bez dokonania wyboru Wykonawcy, a także unieważnione zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny.


Ponadto Zamawiający przy dokonywaniu wyboru Wykonawcy będzie się kierował elementarnymi zasadami obowiązującymi na wspólnotowym, jednolitym rynku europejskim, m. in.:

- zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania,

- zasadą ochrony uczciwej konkurencji,

- zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług,

- zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.


XIV. OŚWIADCZENIA

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które oświadczą, że:

  1. 1. Oferent zapoznał się z treścią zapytania ofertowego, przedmiotu zamówienia i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń,

  2. 2. Przedmiot Oferty złożonej przez Oferenta jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, w tym z wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym,

  3. 3. Oferent nie podlega wykluczeniu z uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w zapytaniu ofertowym,

  4. 4. Oferent zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty, do zwarcia umowy na określonych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,

  5. 5. Oferent znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia,

  6. 6. Składana oferta jest ważna przez minimum 1 miesiąc od dnia jej złożenia,

  7. 7. Oferent spełnia kryteria dostępu do zapytania określone w zapytaniu ofertowym.


XV. Wykluczenia

1. Z udziału w postępowaniu wyklucza się podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

  2. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Oferentów, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym osobami biorącymi udział w procesie oceny ofert.


XVI. Miejsce ogłoszenia zapytania:

Wysłanie zapytania korespondencją e-mail do 3 potencjalnych Oferentów;

Strona internetowa Zamawiającego http://www.pakorex.pl



Załączniki do zapytania:


W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na budowę jednokondygnacyjnej hali magazynowej wybrano ofertę firmy IDEABUD Paweł Deszcz.